Kızım 11 ay 22 günlük şuan aşırı aşırı huysuz sabah uyandığından akşam yatana kadar ağlıyor mız mız mız artık kendimi atıcam camdan o kadar zorlanıyorum daha önce 2 alt diş çıkardı ama böyle hatırlamıyorum şimdi üstten dişi geliyor görünüyor ucu azda olsa bunlar hep dişten diyebilir miyim geçecek mi geçmeyecek diye aklım çıkıyor ki geçmezse gerçekten ne yaparım bilmiyorum desteğim yok yemek yapmak ev işi görmek lüks hep paçamda değilse yanında oturuyorumdur odadan çıkmama izin yok ağlamak kıyamet bir görseniz yemin ederim acınacak haldeyim