Kızlar merak ediyorum. Benim kaynanam fena değildir. Evime geldiğinde kendi evi gibi olmuyor tabiki doğal olarak ama sonuçta oğlunun evi. çocukları oynatmaya çalışır ben işteyken 2-3 kere yemek yapmışlığı vardır. İş yerinde arkadaşlarım var biri kaynanasıyla hiç anlaşamıyor 2 oğluna bağımlı. iyi olmamızı istemez hep yönlendirmeye çalışır diyor. Birisi yılda 4-5 ay kaynanasıyla yaşıyor evde bakıcı var kaynanası da yemeğini yapıyor baya iyi anlaşıyorlar. Diğer bir arkadaş küçük kızı 7 aylık oğlu 7 yaşında bebek bakımı için o da kaynanasıyla birlikte yaşıyor. O da çok iyi anlaşıyor. Hiç boş durmaz ortalık kirli görsün hemen süpürge açar ben yemek yapıyorsam gelir yanıma o da 1 çeşit yapmaya çalışır ev içinde yükümü hafifletmeye çalışır diyor. Siz nasıl olursunuz? Oğlunuz mu var kızınız mı o da önemli tabi 🙈Evine gidince bir köşeye çekilir misiniz mesela? Ya da tatile gidince neden gelmediniz diye trip atanlardan mı olursunuz? Yoksa Müge anlının da dediği gibi bayramda 2 gün iznin varsa tabiki götüreceksin oğlum/ kızım diyenlerden mi olursunuz? Yoksa tatillerde peşine mi takılırsınız? Merak ediyorum sizler nasıl olursunuz? Ben galiba kendi annem gibi olurum iş varsa hep birlikte yaparız hep birlikte otururuz kızlarımla diye düşünüyorum. Şu anda eşimle evi toplarken hemen gelir yastıkları falan yerleştirir sofraya ekmek kaşık falan götürür. Hayatınızı sevdiklerinizle doya doya yaşayın ama Allah ömür verdikçe elden ayaktan düşmeyim beni de bir telefonla en kötü hatırlayın baba evinde de her zaman kapınızın açık olduğunu unutmayın derim sanırım. Yeterki mutlu olsunlar. Sizler nasıl olurdunuz? Maksat sohbet olsun 🙈🙈