Sizden-biri evet bende o videoyu görüp etkilenip dün bir post açtım. Taşıyıcı annelik ile ilgili ama çoğu kişi baya tepki gösterdi. Ypk her şeyi dramatize ediyormuşuz o kişi onun parasına bakıyormuş, çocuk bağı sevgisi olmayanlar yapıyormuş vs vs ama ben şahsen karnımda 9 ay büyüttüğüm, binbir zorlukla dünyaya getirdiğim aylarca tekmelerini hissettiğim daha içimdeylen onunla bağ kurduğum bir bebeği vermezdim, veremezdim benim olmasada