Arkadaşlar ben5 aylık hamileyim sürekli gergin geciyor ya çocuğum yoruyor beni yada koca tarafıyla sıkıntılar oluyor sürekli düşünceli üzüntülü oluyorm bir iki anneden duymuştm hamileliğin nasıl geçerse bebeğine yansır doğduğunda o gerginlikler ağlama krizleri kolık bebek olarak geri dönüyormş doğru mu acaba gerçektn varmı böyle şeyler