Hanımlar 4 aylık erkek bebeğim var .Yattığımız oda 28 derece oluyor.Oda nemlendiricim var oradan bakıyorum.Gece sıcak oluyor.Eşim vantilatör açıyor.Sabit bir yere vuruyor.oğlumun yatağına geliyor mu bilmiyorum ben eğilince bana vurmuyor.Bazen hava esiyor pencere açıyoruz.Çarpar mı acaba bunu nasıl anlıcam.Sadece kısa kollu zıbın ve alt uzun pijama giydiriyorum.Kolları soğuk oluyor.Nasıl edeyim bilemedim sıcaklık konusunu.Salonda klima var ona mı alıştırsam.Antepte yaşıyoruz.