Kams bizim ferririnimiz 7 gelmişti, 3 şişe şurup kullandık şuan 16 ve doktor gayet iyi yükselmiş son şişe kullanıp bırakın dedi. Sorunuz başka biliyorum ama değeriniz çok kötü değil yani bizim doktorumuza göre değil sanırım. Hemogramı normal ama sizin hemogramda mı düşük acaba?