Mixleydi Görsel olarak atıcam şimdi pantolonu denedim içime pek sinmedi eve geldim eşimde tutturdu al diye çok yakışmış dedi alsam mı bayram için üzerine gömlek yakışır mı
beyzzsenturkk_ Mixleydi ben beğendim fiziğinizi çok güzel göstermiş üstüne nasıl bir şey düşünüyorsunuz
ada00 Mixleydi ben beğenmedim canım kumaşı basit duruyor sanki üzerine yakışmış ama kumaş hoş durmuyor gibi
starwomen Mixleydi Ben beğenmedim. Renk güzel ama kumaşı, duruşu hoş değil. Eğer içinizde bir acaba mı? Varsa değiştirin
kimbumadam Mixleydi Bayrama değil de günlük güzel olur Ve bir beden büyük alın bence iç bacak ve göbüş belli ediyor
[silindi] Mixleydi ben de beğenemedim kumaşını böyle ortadan çizgili çok daha kaliteli pantolonlar var 😊