Sevdaacar82 Kızlar bebeğim 4,5aylık rsv virüsü pozitif cıktı 5 gündür devlet hastanelerinde süründü oğlum 40 a yakın hava verdiler bronş acıcı iğneler herşeyi yaptılar yinede ciğerleri acılmadı inanılmaz öksürüyor tıkanıyor ve iyi solunum alamıyor dün gece özel hastaneye yattık hala tedavisi yoğun bir şekilde sürecek lütfen dua edin oğluma iyileşsin ve lütfen sizde dikkat edin kalabalık ortamlardan uzak tutun sakın avmlere gitmeyin büyük insanlardan bile bulaşabiliyor gripli insanlardan uzak durun
Geceumut Sevdaacar82 allah yardımcınız olsun tez zamanda iyi olur miniğiniz inşallah. Zor süreçleri olan bi virüs dr bizede bilgisini vermişti bu kışı bi atlatsak çok iyi olcak 😕
Ozlemaydin Inslah kotu bisey olmaz allh herksein bebeklerini bagislasin cnm insallhh sag salim bi sekilde cikarsiniz hastaneden allh yardimciniz olsn
Sevdaacar82 Hepinize cok teşekkür ederim hastaneden bugun taburcu olduk biraz daha iyiyiz lütfen yavrularınıza dikkat edin kalabalık ortamlardan uzak tutun ve kimseye öptürtmeyin