balom Merhaba benim bebeğimde kabızdı ilk 10 ay hep ben kakasını yaptırdım en iyi gelen mama sma comfort kabızlığa tek ve son çareydi .Ve de nurse harveys colex şurup alıp deneyin kesinlikle kakasını yapacaktır imzamı bile atarım.Aklınıza gelen her yöntemi deneyen anne olarak söylüyorum bu şekilde 2 güne bir yapıyordu.Ama ama comfort kullanırsanız nurse harveyes colex şurubuna hiç gerek kalmaz .Eskiler bilir işini ama bu yeni nesil bebişlee hep kabız nedense ilk 10 ay 3 gün yapmazsa kulak pamuğunu zeytinyağına batırma yöntemi işe yarıyor eskiler bilir işini sabun doğru değil ama yakar