adenkusunannesi Kızlar kızım 3 aylık bugün sağlık ocağı kontrolüne götürdüm bıngıldağı kapanmış, doktor normal olabilir dedi ama uzman görsün dedi siz de aynı durumu yaşayan varmı? bi sakıncası var mıdır acaba
YumukluSucurtaa adenkusunannesi 6 aylıkken kapandi bizimde bir sorun olmadı çok şükür bıngıldagi küçüktü zaten önemli olan düzenli bir şekilde baş büyümesi gerekiyor
Ogretmennnnn_____ adenkusunannesi iki bebeğimde çok erken kapandı biri 2 ayı biterken diğeri 40 ı çıkınca hemen Cok şükür kafa büyümesi devam etti bir sorun olmadı ama pediatri doktoruna mutlaka götürün o görsün bi
canankuzy YumukluSucurtaa merhabalr benim oğlumunda bingildaginda boşluk vardı bı kaç gündür boşluk kapanmış elim gezdiriyorum dümdüz olmuş bu arada bebeğim 6 aylık