zeynep1401 cihanm 3 mayısta doğum yaptım bana mesaj gelmedi uygulamaya girip baktığımda da talep durumunda devam ediyor yazıyor bende merak ediyorum bu şekilde olup da yatan varmı yoksa sadece mesaj gelenlere mi yatmış
onceuponatime_ cihanm nisanda doğum yaptım ben mesaj bana da gelmiş ama e devlette hala talep devam ediyor gözüküyor eşimin halk bankasında tanıdığı var ona sorduracağım tcden bakabilirlerse yatmış mı diye
twobabymom_ cihanm bayanın birisi yazmış yatmış Halkbank ta çalışan bir arkadaşı varmış başka bir bayanın da atm den kartsız islemlerden tc yazarak çekebilirsiniz demisler
aybukem15 cihanm bana mesaj geldi ama girip baktığımda talep devam ediyor diyor. E devlette kayıtlı banka hesaplarına yatacak deniyordu o neden değişti onuda anlamadım
cihanm berilinannesiii bilmiyorum ki ya neye göre o zaman Aslında ben arayınca bana dediler ki baba başvuru yapanların önümüzdeki ay içinde yatacak
alya3 cihanm bana mesaj geldi başvuru durumunuzu ilköğretmenim ailem adli uygulamadan takip edebilirsiniz diye indirdim programda hicbir şey yok illa bankaya mi gidilecek