svetcandy devlet de bi özel kadar para istiyor şu an 3. günümdeyim pendik şifada 55e oldum ayın 31ine kadar geçerliydi bu ayın 31i sonrasında 65-70 olur tekrardan ama yine cok uygun cunku 90dan asagı yapmıyor kimse ve devlettte aylarca sıra bekliyorsun eşim devlette oldu burnu düştü yamuldu işçilikleri berbatmış o yüzden özellikle özelde oldum karta taksit yapabilirsiniz hiç ağrım sızım yok şişmedim morarmadım bile