2 ay önce bir kanal yaptırmıştı eşim ve az buçuk değil 5bin aldılar 3 gündür çok ağrıdığını söyledi bugünde başka bir diş doktoruna gitti ve yeni yapılan dişin yanlış yapıldığını bu yüzden apse yapıldığını sökülüp tekrar yapılması gerektiğini söylemiş. Ben zaten şüphelenmiştim kadın 1 kanalı 1.5 saatte yapmıştı. Birazdan arayacağım ve ücretsiz tekrar yapmazlarsa şikayet etmek istiyorum nereye edebilirim bilginiz var mı?