aysegok31 Kızlar mesaj geldi uygulama indirdim ödeme yok diyordu ayrıca e devlette hala devam ediyor yazıyordu arkadaşım halk bankası çalışanı onu aradım baktı Ikıncı çocuk benimki mart 16 doğumlu ıkı aylık yatmış 1500 1500 ıkı tane bilginiz olsun
ElisaMom_ onceuponatime_ az önce bir anne daha paylaşmış mesaj gelenlere yatmış para kimliğinizi alıp gidip çekin
onceuponatime_ aysegok31 benim e devlette tanımlı hesabım vardı oraya bir şey yatmamış illa halk bankasından mı olmalı bilginiz var mı
onceuponatime_ berilinannesiii bende anlayamadım mesajda da onaylandı vs gibi bişey yazmıyor zaten keşke doğru düzgün açıklama yapsalar illa bankaya mı gidip sormamız lazım 😒
berilinannesiii onceuponatime_ valla birşey yapıyorlar ama doğru düzgün ne açıklama var nede bakabilecegimiz yer var