rah3 ben doktorumdan çok memnunum bana 9.ayda yapalım dedi geç kalmıştık kızamık aşısı ile sıkıntı olmaz mı dedim yok dedi 2 kere ateş yapmasın aşılar ağır gelmez dedi öyle de oldu. Halsizlik yaptı ateş yaptı ama ağrı kesici 1 kere verdim toparladı şükür sıkıntı olmadı bebekten bebeğe değişmekle bitlikte bizde rahat geçti diyebilirim şu an 3. Günü 9-11-17 şeklinde bi menenjit diğeri de o aylardan birisi eksik şeklinde planlandı menenjit