selinkumsal10 İphone 11 plus kullanıyorum iphone saklama alanım doldu wp bile zor giriyor. Satın almak istiyorum olmuyor yardımcı olur musunuz?
ayisit selinkumsal10 ayarlara girip orda Apple kimliğinize girin ilk baştaki biraz aşağıda iCloud yazıyor oraya tıklayın orda gb seçip kartınızı girin. Daha sonra her ay kartınızdan çekiyor parayı otomatik.
selinkumsal10 Hasekihurremsultan1 evet ekledim yan düğme ile onaylayın basıyorum bişey çıkmıyor kalıyor öylece