Kızlar doğum yapalı 1 sene olacak nerdeyse 4.aydan beri Cerazette kullanıyorum haptan önce adet oluyordum ama hap adetimi kesti geçen ay ilk defa adet oldum 10 gün sürdü normalde 7-8 gün sürüyor zaten, bu ay olmadı günü geçti şuan bitmesi gerekiyordu ama olmadı alt karnım çok şişti belime kasığıma hafif kramp giriyor bu ay da adet olmayacak herhalde acaba soğan suyu içsem sökülür mü olurmuyum ki ya bu karnımın şişliği nasıl inecek eğer olmazsam ne güzel spor diyet göbeğim indi diyordum yine şişti alt göbek🥹