Hayırlı günler arkadaşlar bebeğim 42 günlük doğum sonrası hastane sürecimiz oldu ve orada biberona alıştı meme reddi yaşadık daha iki gün önce biberon ve emziği bıraktırmaya karar verdim ve göğsümü tutmaya başladı fakat çekmiyor göğsümü emzik olarak kullanıyor bu zamanla emme refleksinde dönüşür mü ilk sorun bu ikinci olarak kaşık biberonla besliyorum bebeğimi süt sağıp fakat aşırı bir iştahsızlık oldu biberonla iki buçuk üç saatte bir 90 cc anne sütü içen bebeğim şimdi 90 cc sütü kaşık biberonla üç seferde uyu uyan yaparak bir kaç saatte bitiriyor normal mi sizce uykuya düşkünlüğü de arttı devamlı uyumak istiyor