Bebeğim 27 aylık. 1 ay öncesinde kasık fıtığı çıktı. Doktor da fıtık ile sünneti aynı anda yapabileceğini söyledi. Ancak ben korkuyorum genel anestezi almasından, çocuğumda bu ameliyatın travma kalmasından. İleri yaşında yaptırsam fıtık ameliyatını sorun olur mu? Şimdi yaptırsam çok ağrı çeker mi iki işlemin yapılmasından dolayı. Deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız ?