Benim ilk kızımın da bingildagi erken kapanı. Sonra doktor norolojiye git kafası çok küçük dedi. Ben salya sümük götürdüm norolojiye. Doktor gönderdiği için baktı. Sonra bana döndü hayır yani sizin de kafanız küçük çocuktan ne bekledi ki doktor dedi🤭şuan 6 yaşında gayet sağlıklı binlerce kez şükür olsun