bezelyeparmak Elimde 2 kutu var, Kocaeli’nde olup almak isteyen olursa ücretsiz verebilirim. Bize diş boyama yaptı, bazısına yapmıyor almak isteyen varsa verebilirim. Yedekli almıştım elimde kaldı
bezelyeparmak ellerimtombik1 elden alınsa daha iyi sonra bana geri döndüğünde ben kargo ücreti ödemek zorunda kalırım
Bebeknaz Karşı ödemeli bende kargo almak isterim bebeğime kullanmam lazım ama eşim gerek yok kullanma diyip duruyor ve aldirtmiyor