tultanhanim emzirmiyorsan qlairista vermişti bana doktorum güya en az yan etkisi olanmış genel olarak memnunum doğumdan sonra aşırı yoğun kanama yaşıyordum düzeltti ama bu sefer de aşırı azalttı tek sıkıntım bu bir de arada bir alnım sivilcelenir oldu ilaçtan önce yaşadığım bir şey değil muhtemelen ilaçtan bu da