kevsercakir Bebeğim 1 buçuk yaşında doğuştan göz pınarı tıkalı bir yaşını geçince operasyon dediler. Gittim açılma işlemi yapılcakmış. Yaptıran varmı sıkıntı yaşadınız mı korkuyorum. Bilgilerinizi aktarırsanız sevinirim