Doğumumun üzerinden 6 gün geçti. İlk günler sütüm gelmediği için hem hastanede hem de evde mecburen mama takviyesi yaptık, şırınga yardımı ile. Göğüs ucum küçük olduğu için emzirme yapmaya çalışırken silikon göğüs ucu kullanıyorum bebeğim memeyi iki emip ağlamaya başlıyor. Aslında memede süt var emse bebek süt gelecek ama sanırım kolaya alıştığı için emmek istemiyor da hazırdan ağzına gelsin istiyor. Süt sağma pompası ile sürekli sağım yapıyorum ama hem göğsüm tam boşalmıyor hemde 40 dakikada 10-15 ml ancak çıkıyor. Daha çok yeniyim süreçte kendimi motive etmeye çalışıyorum ama elimde olmadan da üzülüyorum. Bu durumu yaşayan anneler illaki vardır, bebeğimi memeye nasıl alıştırabilirim nasıl bir yol izleyebilirim ya da ne yapmamı önerirsiniz? Bu zorlu süreci atlatmak için bilgi verir misiniz?