SerpilAkbulut Sezeryan doğum yapalı 8 buçuk ay oldu iki gündür dikiş yerimde ağrı var böyle bişey yaşayan var mi acaba 🤔
deletedmom4842 SerpilAkbulut Üşütmüş olabilirsin dikişlerin tamamen iyileşmesi çok uzun zaman alabiliyor hissizlik vs çok çok uzun zaman sonra geçiyor
Arelll SerpilAkbulut bu ara bendede var o sanırım üşüttüm ve son 1 haftadır evde çok fazla iş yapıyorum ve 1-2 defa çok ağır kaldırdım ondan diye düşünüyorum
deletedmom4842 SerpilAkbulut Çok ağrı varsa doktora gidebilirsin ama sızı gibiyse o normal ara ara bende de olur
SerpilAkbulut Arelll bende kaldırdım aslında sezeryan olanlar 10 kilodan fazla kaldırmamalıymış ne kadar doğru bilmiyorum ama şuan bende ona bağladım