Oglancik eşimin ismi Selim ❤️ çok güzel bir isim ama Emre ile uyumsuz ayrıca karışmak istemem tabi tercih meselesi yanlış anlamayın ama bence tek isim her zaman daha iyi çocuğuna biri Emre diyecek biri Selim diyecek çocuğun kafası karışacak bence gerek yok ben şahsen iki ismim olsun istemezdim iyi ki de yok o yüzden çocuğuma da sadece “ Berk “ ismini koydum çok eleştiren oldu Berk ne yanına bişey daha koysaydın bari ben böyle seviyorum isteyen kendi çocuğuna koysun dedim iki ismi