20 aylık kızım uyku geçişlerinde mutlaka mama içmek istiyor. Öğlen uykusunda bi içiyo bide gece uykuya geçerken içiyor. Karnı tok olsa bile o biberonu bitiriyor. Gece de bazen iki kere kalkıp mama yaptığım oluyor yani uyanıyo ve geri dalmak için mama istiyor aç olduğu için değil. Bazen vermiyorum geri sallıyorum bi şekilde uyuyor tekrar bazende çok ısrar ediyor o zaman veriyorum. Ama artık diş sağlığı için ve uyku kalitesi için mamayı bıraktırmak istiyorum. Nasıl yapacağım hiç bi fikrim yok. Onu çok üzmeden kesmek istiyorum yardım ederseniz sevinirim