asafimkavun doktorumuzun önerdiği şekilde kullanmaya çalışın. Arada ben de aksatıyordum unutuyordum ama genel olarak verdim hep,etkisini çok gördüm. Şu an bir yaşında bebeğim bir süredir bıraktım vermiyorum dişleri çürütüyor diye okumuştum ek gıdasında dengelemeye çalıştım ama kan tahlili yaptircam duruma göre doktor önerirse tekrar kullanırım. Şifa olur insallah bebislerimize