filizkumsal Kızlar dogum parasını alan oldu mu bende hala devam ediyor görünyor bide sadece dilekçem çıkmıs o görüntülenyor
Cennet1212 filizkumsal bende ne devam ne başka bir şey hiçbirşey şey yazmıyor öcesinde devam ediyor yazıyordu şimdi oda yok reddettilermi naptılar çocuk nerdeyse sünnet olacak hala para yok😁
ikimelekannesi24 berilinannesiii 144ü aradığımda onaylanan bu ay alacak devam eden bi dahaki ay alacak dediler herkese başka başka bişey diyorlar anlamadım gitti
honeybabyy filizkumsal Valla ya Yatsinda Bebislerimize yazlık kıyafetler alak 😂 Eşime sinirliyim ondan para istemek istemiyorum kendim alcam
filizkumsal berilinannesiii gerçekten inanılır gbi degil bide sıraya konulup para yatma konusu uzarsa daha beklerz kaç ay
honeybabyy filizkumsal Mamayı eşim alsın küs olsamda Mama al diyorum ama Kıyafeti kendim alcam küstüm 😂
filizkumsal honeybabyy 😂😂 bncede toplu yatarsa zaten ihtiyaclrnı alırz kızm var bitane bebegm erkek o yüzden 0 dan kıyafet alcam 😂
filizkumsal honeybabyy 😂😂 bncede toplu yatarsa zaten ihtiyaclrnı alırz kızm var bitane bebegm erkek o yüzden 0 dan kıyafet alcam 😂
berilinannesiii ikimelekannesi24 öyle olur ya öbür türlü saçma yani ben başvuru ekranına bile giremiyorum ya e devlet çökecek yakında