cg9699 Gebelik şekerim vardı 1. Saat 180 e kadar çıkıyorfu . 1 ay önce doğum yaptım . Dün kahvaltıdan 1 saat sonra ölçtüm 261 çıktı? Saatte mi ölçmeliydim erken mi ölçmüş oldum yoksa şekerim mi var ?