Arkadaşlar 1 ay 3günlük bebeğim anne sütü ile besleniyor mama vermiyorum ama kakasını ederken ayaklarını karnına doğru çekip ıkınarak ağlıyor ama dün kaka yapmadı bugün inşallah yapar diye dua ediyorum çünkü yine iki gün kaka yapamamıştı üçüncü günü hastaneye gittik lawman verdi onu yaptıkça çocuğum rahatlamıştı inşallah bu sefer yapar ya lawman yapmayı bi daha istemiyorum ve ona da alışarak kaka yapsın istemiyorum bu yüzden önerileri olanlar varsa paylaşırsa çok sevinirim