Kızlar 10 aylık oğlum cumartesinden beri ateşli düşmüyor ateşi 38.5 39 2 kez doktora götürdüm antibiyotik kullanıyoruz 4 gündür fitil atıyoruz sürekli düşmüyor etkisi geçince geri yükseliyor yemiyor içmiyor en son iğne verdi doktorumuz ondanda korkuyorum yaptırmaya varmı basına gelen napmalıyım?