Manuel ana kucağını ne zaman kullanmaya başladınız tam bir aylığız kucağımdan indirdiğim an ağlamaya başlıyor zaptetmek için kısa süreliğine emzik veriyorum ama alışmasından korkuyorum diğer türlü asla durmuyor belki ana kucağında durur ama daha küçük kullanılması uygun mu zararı varsa da ne tarz bir zarar kullananlar cevaplarsa sevinirim 🌸