gmzshn Kızım 32 aylık çocuk doğduğu günden bu yana illa hergün ağlar ağlamadığı gün yok ya artık çok sıkıldım gerçekten ağlamadığı bi gün yok sizlerin çocuklarıda hergün muhakkak ağlar mı ya
SistemYavasAmaCalisiyor gmzshn benim kızım da böyle. İstediği olmayınca ağlar kendini yerlere atar çığlık çığlığa bağırır. Doğduğu günden beri böyle 🥲 Ağladığında istediği şeyi yapmıyoruz yine de vazgeçmiyor bu huyundan.