tuce164_ merhaba 1 yıldır şırnaktayım eğer merkeze verildiğinden eminseniz hemen ev aramaya başlayın çok fazla ev sıkıntısı var maalesef lojman var ama yetmiyor bize 1 yıldır çıkmadı mesela ilk önce evi halletmeniz gerekiyor yoksa haziranda bulamazsınız