Merhaba bebeğim 3,5 aylık doğduğundan beri meme reddi var sağıyorum ve mama ile destekliyorum evolvia ile. Hep az yedi ama yiyordu. Evolvia bitince başka mamaları hiç yemiyor resmen tiksiniyor. Sağdığım sütü hiç yoktan iyidir az da olsa içiyor ama diğer bebeklere göre yine çok az. Ne olabilşr nasıl aşabilirim yaşayan oldu mu