ozgecankosar Kızlar sorum başlıkta ilk bebeğim 3 aylık şu an ,izmirde yaşıyorum burası baya sıcak o yüzden klimayı açacağız gece yatarken doktor öyle söyledi üşürmü diyede korkuyorum .
aybarsbebekk ozgecankosar uzun kollu giydiriyorum ben. Antalyadayız yazın klimada ince uzun kollu pijama giydiriyorum
ozgecankosar aybarsbebekk üstünü örtüyor musunuz ben örtmek istemiyorum pek çünkü çok kıpırdak zaten şu an bile üstünü açıyor
ozgecankosar 3kedili2bebekli üstünü örtüyor musunuz peki . Ben klimada hiç sevmem üşürüm o da üşüyecek diyede korkuyorum
50krsvertirreekk ozgecankosar klima bebeğe vurmadığı sürece sıkıntı yok göğüs kısmını kontrol edersiniz soğuksa bilin ki üşüyor değilse sorun yok uyku tulumu felan giydirmeyin terliyorlar daha çok hastalığa davetiye oluyor İzmir şuan bile yanıyor nem çok fazla burda nefes aldırmıyo
birmommy ozgecankosar uyku tulumları en iyisi klimada üstünü örtsen açar kalın giydirsen terler bence odanın ayarını nasıl yapacaksanız o tonlarda uyku tulumu giydirin Benim bebeğim 1 aylık şuan klima açmaya başlayınca bu şekilde yapmayı düşünüyorum bir de klimalı odada kalacaksak bir pencere mutlaka açık olmalı hava nem dengesini sağlamak için
ozgecankosar birmommy buhar makinası var onu çalıştırmayı düşünüyorum ama pencereyide açacağım soğuk hava birazda olsa dışarı çıksın diye 🙏🏻 uylu tulumlar var 0.5 tog falan onlardan mı alsam diye düşündüm
birmommy ozgecankosar 0.5 olanlar çok ideal bence biz de Adana bölgesinseyiz yazın aşırı sıcak oluyor akşam uyku tulumu gündüz zıbın ile uyuturum diye düşünüyorum Müslin kolsuz uyku tulumları da var onlar hoşuma gidiyor bakabilirsiniz isterseniz
Mnli ozgecankosar kızım temmuz doğumlu ilk aydan sonra sadece zıbınla yatırdık ilk doğduğunda da o odada değilken yatacağı odayı klima ile 21 derecelere getirip öyle uyutuyorduk drumuz direk klima karşısında yatırmayın odayı soğutun demişti