Sevgili annelerrr bu konuda fikri olan varsa lütfen bana yardımcı olsun yoksa ben kafayı sıyıracağımmm 🥺
3 ay 25 günlük oğlum var doğru düzgün gece uykusu uyumuyoruz. Gündüzleri zaten düzenli uyumuyoruz da 30-40 dk maksimum. Ama geceleri sürekli ağlayarak uyanma var.
Ağlamasının sebebi gaz mı yada yerimi ağrıyor dedim ama hayır sadece memeye geldiğinde susuyor. Öyle bir şey olsa memede de ağlıyordu.
Memede uyumadan uyumuyor bende iyice daldıktan sonra yatağa yatırıyorum. Aradan bir 40-50 dakika sonra alarm kurmuş gibi uyanıyor. Çok yoruldummm günlerdir bazen 20 dakika sonra bile uyandığı oluyor. Sallayarak, pış pış yaparak, emzik vererek veya kucakta asla uyumuyor sadece memede uyuyor. Böyle şeyler yaşayan var mı varsa ne gibi çözüm önerirsiniz 🥺🥺