Dnzdmr birinin köpeği dediğinize göre sahipli. Sahipli köpeklerin aşı ve parazitlerinin tam olacağını düşünüyorum. Yani bi götürün tabiki doktora ama köpekten olduğunu sanmıyorum. Senelerdir ağzım yüzüm gözüm yalanıyor köpeğim tarafından, oğlumu da yalamaya başladı. Bu zamana kadar bunla ilgili problem yaşamadık. Ama doktordan teyit almakta fayda var tabiki 👍🏻