acemiibirann biz kontrole gittik ben dişten şüphelenmiştim doktorumuz daha kökü bile yok dedi. Kontrolden bi hafta sonra kuzenime fotoğraf attım dişsiz yiğeninden gülücükler diye kız diş var ya dedi ne dişi dedim bi büyüttüm çocuğun dişi çıkmış 😂 doktor öyle dediği için bizde ihtimali kesmiştik doktoru bile şaşırdı 🤭 bazı bebeklerde böyle oluyormuş demekki. Yani sizin anlattığınız durum bizde dişmiş. Ama tabiiki başka sorunlarda olabilir, bu benim tecrübem 🙏🏻