Kızlar bebeğim 6aylık doğduğundan beri kucakta sallamayla uyuyordu. 1hafta önce uyku eğitimi vermeye başladım ilk 3gün güzel kendi yatağında uyuyordu. Ama sonra emerek uyumaya alıştı. Şuan halimden memnunum sonuçta kollarım rahatladı ama ileride sorun olur mu merak ediyorum. Tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum