dlncy Merhaba. Kızlar 2 aylık erkek bebeğim için dışarı çıkınca ne giydiriyorsunuz sarıp sarmalamak istemiyorum ya
Hiilyuss dlncy havalar sıcakladı siz nasıl giyiniyorsanız öyle giyinip üzerine penye battaniye atabilirsiniz
Minikbirprenses dlncy kısa kol alta şort veya askılı şortlu tukumy benimki kız ☺️havalar çok sıcak uzun kol giydiriyom pusette yaniyor bebe zaten
myangelson dlncy normal uzun kollu alt üst takım veya tulum duruma göre üstüne penye battaniye buralar daha çok fazla sıcak değil o yüzden kısa kolluya gecmedik yeni yeni ısınmaya başlıyor
saremomm_ dlncy askılı şort bazen tek body burası çok sıcak 4 aylık kızım hemen isilik oluyor ama çantamda her zaman Müslin örtü oluyor