momyboy Dün bebeğimi ablam parkta oynatırken düşürmüş alnı yarılmış 3 dikiş atıldı tam kaşının üstü dünden beri kendimde değilim iz kalır mı arkadaşlar kalmaması içim napmam lazım
kimbumadam momyboy Çocuklara uygun mu bilmiyorum ama scarex çok iyi geliyor eczaneye danışın Geçmiş olsun ❤️🩹
Pepino momyboy momyboy nasıl oldu oğlunuz geçmiş olsun benimde kızımın çenesinde yarım cm bi açılma oldu havuzda düşmüştü sizinki gibi 3 dikiş attılar iz kaldı mı ne kullandınız cevap verirseniz mutlu olurum
hepbahar123 Kantoron yağı ,Contractubex kullanabilirsin görülmeyecek kadar az bazen tamamen geciriyor düzenli kullanmak gerek güneşen o alanı koruyun iz kalmaması için geçmiş olsun
momyboy Pepino çok geçmiş olsun şimdi görüyorum mesajınızı geçmedi maalesef contractubex krem ile hyal skin diye bi krem aldım düzenli de kullandım çok rahatsız edici değil izin boyutu ama belli oluyor
momyboy smnbr yok en iyi kremin bu ikisi olduğunu söylediler fiyatları biraz pahalı ona rağmen iz kaldı ama
smnbr momyboy Benim bebemin de alnında iz oldu. Kapıya çarpmıştı. Düzenli scarex kullandım. 4-5 ay falan kadar. Gitti gibi bişi oldu. Aklınızda olsun
Sermec27 Benim oğlumda 1 ay önce düştü alnını yardı 3 dikişi var silistar adlı bir krem kullanıyoruz doktor büyüdükçe iz azalır dedi bakalım
Gul-42 momyboy ıyıde işteydım calısıyordum yazmamısın ben evdesın ablanla gonderdın dıye anlarım babamla bıle gondermıyorum yaslı adam başı doner bayılır bırsey olur dıye bu arada alnı nasıl contratubex yada antiscarjel kullanın kantaron yagıda olur
momyboy Gul-42 tabiki emanet edilmez yaşlılar Allah korusun çocuklar hareketli çok kremleri kullandığımız halde çok az iz kaldı tamamen geçirmedi maalesef