efeesraa Merhaba bebeğim 3 aylık meme reddi yaşıyoruz çok fazla beslenemiyor bu aralar farkındayım günde ⅔ kere çişli bez çıkarıyor dün bezinde pembe lekeler farkettim korkmalı mıyım ? Çişinin rengide son zamanlarda iyice koyu sarıya döndü normal mi
ziyangilbihter efeesraa bence bi doktora danışarak mama desteği yapın yada sütünüzü sağarak biberonla vermeye çalışın vücut sıvısız kalmasın
patlakprezervatif efeesraa biz onu ilk zamanlarda yaşamıştık. Doktor yeterli sıvıyı almadığı için kum döküyor demişti. Hatta ben kanlı çiş sanmıştım.
oylesinebiri__ efeesraa yenidoğan döneminde olmuştu bizim iğne kullanmıştık bugün yine idrar istedi doktor çiş rengini turuncu gibi ve kokulu
efeesraa daryam kızınız kaç aylık benim bebeğim 3 aylık su versem zararı olur mu doktorlar vermeyin diyor ama mama içiyor vücudu susuz da kalıyor olabilir hava sıcak
minikbebe2 Benim bebeğimde 3 ay 6 günlük aynı şeyi yaşıyorum asla mamasını yemiyor ya da çok az yiyor
crazymommm efeesraa iki haftalık iken benim başıma geldi diğer gün dr götürdüm sütüm az olduğu için beslenememiş mama takviyesi önerdi ve ihmal etme mama mutlaka ver dedi canım
daryam efeesraa ben 2 aylıkken vermeye basladım mama içtiği için ve düzeldi. Siz de her mamadan sonra 1 2 cay kaldığı verin mutlaka
daryam daryam efeesraa mama tatlı ve daha kıvamlı kesinlikle mama içen bebeklere su verilmeli. Simdi 2. kızım anne sütü alıyor. Anne sütü ilk önce su gibi geliyor zaten. Bu bebeğimde hiç karşılaşmadım. Ama buyuk kızım sadece mana içiyordu 2 aylıkken idrarı dediğiniz gibiydi. Her mamadan sonra su verince gecti
miniminisevgilimm efeesraa geçen gün oğlumun bezinde gördüm aynı lekeden kan zannettim korktum ama artık havalar çok ısındı sürekli terliyor su kaybettiği için suyu da çok az tüketmişti o gün sütüm tek başına yeterli gelmemiş ondan olmuş.. şimdi aklıma her geldiğinde su içiriyorum şükür olmadı benim bebeğim 9 aylık olmak üzere ama sizinki henüz çok küçük doktorunuza bir danışın isterseniz
suheyla92 efeesraa beslenemiyor bebeginiz emmiyorsa sagip verin ya da mamaya baslayin yeterli beslenmediginde bu olur. Yaz ayinda sicaklarda olsaydik susuz kalmis da olabilir derdim ama su an net besinsizlik.