birerkekbirkizannesii Aselduru88 anlıyorum yani alışkanlık olduğu için bebekler kalkıyor ihtiyacı yok diyorsunuz doğru anladıysam eğer teşekkür ederim
3kedili2bebekli birerkekbirkizannesii siz uykusunu yavaş yavaş çekin 11 de kalkıyor ya yarın 10 da kaldırın akşam da 11 de uykuya götürün sonraki gün 9 da kaldırın akşam 10 da uykuya götürün bu sırada 2 saatte bir 3 kere gündüz uykusu yaptırın her uykuyu kaydirdiginizda onları da kaydırın 1.5 saatten fazla uyumasına izin vermeyin son uykuyu 1 saat uyusun öyle öyle akşam 8 de yatacak şekilde olana kadar yavaş yavaş yarım saat 1 saat çekin tamamen düzene girecek muhtemelen bu sırada gece beslenmeye kalkmazsa ustelemeyin olabilir uykusunu alıyordur büyüme hormonu akşam saat 8-9 arası yatınca salgılanır gece beslenmese bile kilo alımı güzel olur
Kitsu birerkekbirkizannesii gündüz sık sık besleyin bir de cişli bezine bakın 5 6 oluyorsa günde sorun yoktur
Beyzaveduru Uzun uyuması çok güzel maşallah da. Gündüz hiç uyumuyor gece 12 1 uyuması için çok geç. En geç 8 de uyuması lazım. Uyku saatlerini düzenleyin bence. Biraz daha büyüyünce gece 12 1 e kadar çocuk bakmak çok zor gelecek.
cLearQueen birerkekbirkizannesii uyusun da buyusun sakın kaldırma uyku cok onemlk acıksa uyanır zaten