Kızlar Eylül’de tam zamanlı kreşe yazdıracağım Aralık 2021 doğumlu. Evimize çok yakın bir kreş var takip ediyorum etkinlikleri falan cok.hos orayi düşünüyordum.fakat öğretmen kadrosu çocuk gelişim mezunlarından oluşuyormuş bu beni biraz düşürdü akademik kadrosu iyi olan kreş ise bize biraz uzak arabamz var getirir götürürüz fakat eşimde bende nöbetli çalışıyoruz arada annem destege geliyor ayarlayamadığmz durumlarda. Annemin alıp götürmesi açısından zorluk olacak. Sizce ne önerirsiniz bu durumda