Asya1607 ben adanalıyım canım Yüreğir adananın en büyük ama en gelişmemiş ilçelerinden. Tabi hangi mahallede oturacağına da bağlı. Genel olarak mahalleler eski ve bakımsız kentsel dönüşüme giren mahallelerden ev tutarsanız rahat edersin merkez ilçesi olduğu için arabanız varsa heryere kolaylıkla gidersiniz zaten zaten Adana genel olarak sosyal olanaklar hastaneler vs gelişmiş bi şehir