Ahsensmom_ 3 aylık cuma günü başladı öksürük doktora kesinlikle gitmelisin biz kendi doktorumuza gidemedik gece olunca devlet hastanesine götürdük ateşi yoktu sırtını dinledi bişey yok hava değişimi dedi ertesi gün nefes almada zorlandı karından nefes almaya başladı kendi doktorumuza götürdük kan aldılar röntgen çektiler hava bağladılar şimdi evde hava veriyorum iyiki götürmüşüm diyorum Allah esirgesin daha kötü de olabilirdi hafife alma ilaç kullanmadan geçmiyor odayı nemli tutmaya çalış