ecelcin ben 2 uykuya dusurdum.uyaniklik suresi 3 saat.ilk uyanikligi az oluyir ama.az derken 6da uyaniyor.2 uykuya gore 10da uyumasi lazim 9da uyuyor.uykuya gecmesi kolay oluyir fazla yoruldugu icin.ama geceleri felaket.yavas yavas az destekli uykuya gecmeye calisicam.