Ebozer
Odasına kamera koyun , kaydetsin sizi..
Bu biraz sakin kalmanızı sağlicaktır.
Kavganız kendinizle , eşinizle ya da hayatla bence.
Hangisiyse onunla kavgayı bitirin.
Evdeyseniz sosyalleşin , kendinize yatırım yapın
Eşiniz problemliyse konuşun halledin
Uykusunu da düzene koyun , sabah erken kalksın 07.00-30 gibi öğlen 12.30 civarı da yatırın uykuya kolay geçicektir.
Uyumadan önce de bol bol oyun oynayın işler beklesin.
Oyuna doyarsa uykuya hevesli olur🙏🏻